Folder flyer en brochures

Voordelig genereren van leads

 

Voordelige leadgenerator

Folders en flyers genereren voordelig leads en stimuleren de verkoop van een product. Vooral retailers en groothandels zetten regelmatig de folder in bij actiecampagnes, in combinatie met social media of Google Ad campagnes. Dit crossmediale concept scoort goed, blijkt uit marketingonderzoeken. De flyer is ideaal voor bedrijven en ondernemers die geen groot budget hebben om een product/dienst of evenement kernachtig te promoten.

Conversiegerichte content

Rijnbach Textvisual denkt met je mee in de conceptfase en verzorgt de contentstrategie en conversiegerichte content. Lees dit artikel over hoe een goede folder wordt gelezen.

Een goede folder pakt je

Maar liefst een derde van de folderlezers geeft aan dat een folder helpt om zich op een product te oriënteren. Blijkt dus dat een folder  nuttig is in het eerste contact met een potentiële klant.

Rijnbach Textvisual helpt je met het instellen van een doelgroeponderzoek en contentstrategie. Op deze manier krijgen de lezers van jouw folder precies de juiste informatie voorgeschoteld met de juiste call-to-action. Zo wordt jouw folder een echte lead-generator! Lees hier een blog over hoe je op een effectieve manier een reclameboodschap overbrengt.

Flyer: voordelig en effectief

Een flyer is een goedkoop maar effectief communicatiemiddel. Ideaal om een product/dienst voor het eerst onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Door informatie kort maar krachtig aan te bieden, maakt een flyer indruk. Groot voordeel is dat je een flyer zowel online als offline kan aanbieden. Daarmee heeft de flyer een enorm bereik.

Rijnbach Textvisual maakt een selectie van de informatie die op een flyer terechtkomt. De ontvanger krijgt unieke, korte en krachtige informatie die voor hem relevant is.

Meer diepgang met brochure

Met een brochure breng je meer diepgang aan in de presentatie van het product- of dienstenpakket. Meer dan een folder of flyer is er ruimte voor grote foto’s en meer achtergrondinformatie. Het is in feite een fraaie catalogus voor je relaties en klanten. Ook brochures lenen zich uitstekend voor cross-mediale ervaringen. Op je website kun je bijvoorbeeld de lezer een online brochure laten downloaden.

Informatieve copij met fraai beeld

Rijnbach Textvisual omschrijft het product- en dienstenaanbod en geeft adviezen over bijpassende foto’s. Ook hierbij staat relevantie voor de lezer voorop. De conversie is hierbij minder belangrijk; de lezer wil vooral meer achtergrondinformatie naar aanleiding van het eerste contact.

Wil je een goede indruk maken bij leads?

 

Share This