Waarom je deze nieuwsbrief niet weggooit

Tips voor een waardevolle inhoud

Laatste nieuws voor de doelgroep

Je hebt regelmatig nieuws over je bedrijf, maar wil dat mededelen aan een specifieke vooraf bepaalde doelgroep. In dat geval is de online nieuwsbrief een uitkomst. Dit medium is helemaal op maat te maken voor je relaties en afnemers.

Een nieuwsbrief is informatief, maar verhoogt daarnaast de conversie bij de lezers. Rijnbach Textvisual maakt nieuwsberichten die de lezer in actie laat komen. Dankzij mijn journalistieke ervaring bij de nieuwsmedia heb ik enorm veel nieuwsberichten gemaakt.

Voordelen van online nieuwsbrief

  • Overal en snel te consumeren
  • Gewenste ontvangers vooraf selecteren
  • Mogelijkheden voor verhogen conversie
  • Conversie is meetbaar

 

Nieuwsbrief op maat

De kracht van een online nieuwsbrief is dat er alleen berichten zijn vermeld die relevant zijn voor de ontvangers. Door regelmatig te meten welke berichten het best worden gelezen krijg je een goed beeld. Rijnbach Textvisual maakt niet alleen relevante nieuwsberichten, maar verzorgt ook de metingen van de conversie. Via Google Analytics ontvang je rapportages hoe vaak je nieuwsbrief is gedownload en welke conversies (neem contact op…download de bijlage etc) het beste aanslaan.

Laat klanten in actie komen via jouw nieuwsbrief

 

Share This